måndag 15 mars 2010

Vårkänslor...

Bella våren- 09, i nya vårjackan och mössan.....


Ja, idag fick man vårkänslor... Solen sken och fåglarna kvittrade...

Det är oxå Olivers 10 årsdag, tyvärr har det inte blivit några foton idag, fråga mig inte varför...
Imorse kl halv 6 var det väckning med (skön)sång och presenter... I kväll blev det Olivers favvomiddag Tacos och en kladdkaka med punchgrädde till kaffet...

Nu väntar bara ett sista kalas den 27/3 som han har tillsammans med sin kusin Josefine som fyller 21... sen ska det inte ordnas kalas förrän tidigast i Augusti... Missförstå mig rätt... det är kul med kalas och mysigt att träffa alla... men det är så mycket om och men med förberedelser, städning etc. Man har inte porslin till alla... inget fel på papperstallrikar men jag gillar bäst små bjudningar där man kan få göra det där lilla extra med en vacker dukning... noggrant planera maten, ha flera rätter... ja ni vet själva...

Bella håller på att bli riktigt förkyld... hon hostade och snörvlade mycket i natt... Men var pigg och glad imorse och ingen feber, så det blev dagis för henne och jobb för mig... När jag kom och hämtade på dagis så sa personalen till mig att hon hostat jättemycket och knappt kunnat sova middag... Här hemma har hon inte hostat alls, bara lite precis när hon höll på och somna... Ja ja vi får väl se vad det blir av det hela....

NU ska jag för en gångs skull lägga mig i tid och få många sköna timmars sömn innan klockan ringer 05:15 imorgonbitti...

Kramar till alla!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt Izabella är!
Vårkänslorna skulle nog kunna infinna sig idag med om man inte hade sjuka barn, eller hur?
Ha det bra och krya på er!
Kram Linda