torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen...

...är det idag. Så det blir våfflor till efterrätt här hemma idag. Jag undrar om de gamla på jobb fick några våfflor till kaffet idag? Vi pratade om det men sen skulle jag iväg på utbildning så jag vet inte hur det blev...
Senare ska jag på nått krämparty hos min mamma.

Nu är jag ledig i 3 dagar... Ska bli så skönt... Men lite grejjor är inplanerade ändå...
Fredag: Passa lilla Patrice och tänka sig hon ska få sova över. Ska bli så mysigt...
Lördag: Oliver och Josefine har kalas för släkten Pedersen... (sen är det lugnt på kalasfronten ett tag... pust!!!)
Söndag: Scrapmässa på Sundpärlan... Det är med skräckblandad förtjusning... jag brukar spräcka budgeten "BIGTIME" på sånna tillställningar... Får ta på det kritiska ögat och bara köpa sånt som jag verkligen vill ha eller behöver ( som om det skulle hjälpa)...

Nu ska det kokas soppa och gräddas våfflor...
Ha det bäst!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot att träffas på lördag. Hoppas du hittar något kul på Sundspärlan, utan Bella antar jag annars får du väl fullt upp med att hålla fingrarna i styr på henne. Utan henne är det "bara" dina egna fingrar du ska hålla styr på, kanske svårt nog......

Kramisar Carina