söndag 28 mars 2010

Genomförkyld.....

Jepp... då var det min tur att bli dålig... Känner mig faktiskt riktigt kass... Bara Ipren och nässpray som kan liva upp det hela lite...


Helgen har ändå varit ganska händelserik, det var ju en del planerat.... för jag brukar ju aldrig bli sjuk...
I fredags kväll kom Patrice och skulle ha sin första övernattning hos Moster och kusinerna... Här sitter 2 små busiga "kussar" prydligt nedpackade i en gamal flyttlåda...
Oliver var schysst och lekte tåg med tjejerna, medans vi förberedde inför kvällens kalas för Oliver och Josefine.Två glada kusiner med sin födelsedags tårta.. En gudomligt god chokladskapelse som födelsedagsgrisen Josse hade gjort...
Klockan 20:30 till 21:30 var det Earth Hour... Så trots födelsedags kalas och allt så släcktes hela stället ner och vi fortsatte partyt i skenet från en massa värmeljus. Inte ens på toa fick man tända lampan... Men de flesta tyckte nog att det var rätt mysigt....

Idag var det scrapmässa på Sundspärlan... jag hade sedan länge bestämt att gå dit med min kollega Linda... Riktigt kul att ha nån som oxå är intresserad av scrap att gå med... En massa fina prylar införskaffades... Bara längtar efter att få omvandla det till fina kort, layouter och annat pyssel... Vill ha så mycket där... ångrar lite att jag inte kollade runt först innan jag handlade för en del saker blev onödigt dyra... och en del gånger såg man nått ännu finare och sötare men då hade jag redan köpt....

Efter scrapmässan var jag helt slut i rutan... det blev soffläge med filt och kudde... Både Twilight och New Moon hann vi se innan vi åt resterna från kalaset igår till middag... En snabb runda in och blogga och titta till farmen sen ska jag bädda ner mig i sängen... fullproppad med Ipren och hoppas att jag är piggare imorgon så jag kan gå och jobba...

Imorgon ska Rustam åka hem... trodde aldrig jag skulle säga det men jag kommer att sakna honom... det kommer att bli så tyst här utan honom... Idag har han härmat mig när jag hostar och snörvlar... Knäppgök...

God natt gó vänner....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka gulliga kort på kusinerna.

Anonym sa...

Tack för en som vanligt trevlig kväll, krya på dig......
Kramisar Carina

Anonym sa...

Så fina foton på alla barnen och så god tårtan ser ut - choklad är alltid rätt:)
Usch, vad tråkigt med din förkylning, hoppas att du snart mår bättre.
Kram