söndag 21 mars 2010

Äntligen scrappat igen.....

Suget att få plocka fram alla scrapgrejjor och börja skapa har legat länge och lurat... Men med lilla fröken "hjälpreda" som sällskap är det lika med KAOS. Provade en dag att färglägga lite stämpelmotiv men Bella hade mer färg på sig än vad mina motiv hade... för att inte snacka om stämpelfärgen...
En liten shoppingtur på scraproom och allt detta att sätta tänderna i....

Har varit ett par turer till Scraproom och shoppat loss... Bl.a upptäckt Pro Markers pennorna som gör hela stämpla/ färglägga grejjen mycket roligare... Embossing grejjor har det oxå blivit och såklart papper och dekorationer... Sakerna jag köpte har jag försökt omvandla till påskkort... det blev ju aldrig några julkort i julas... Målet är att göra 10 st... minst!!!
Årets påskort... början iallafall...

Ja roligt och framför allt avkopplande är det med lite pyssel... Däremot var det evigheter sedan jag gjorde nån Lo, så det får jag väl oxå börja bruka allvar med... Drömmen är ju en egen liten scraphörna där man kan ha sakerna framme och scrappa lite då och då... som det är nu så orkar jag inte asa fram allt om jag inte kan sitta i fred några timmar...

Annars har helgen varit lugn... har jobbat 2 dagpass och i morgon väntar en ledig dag... jag hoppas på solsken så att jag kan promenera en sväng och kanske uppsöka lekplatsen med Bella så hon får göra av med lite energi...

Hoppas alla får en bra vecka....

Kramar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jättemycket med hjälpen av min farm! Du har skött den galant, visste inte att man kunde göra så som du gjorde för att spara tid, kanon!
Önskar att ni bodde lite närmre så kunde jag ta Bella lite då o då så du fick lite egentid, där du kunde scrappa eller sova eller bara vara dig själv ett tag. Det är jätteviktigt.

Kramisar Carina

Anonym sa...

Ååååå, så söta påskkort du har gjort!
Känner att det är hög tid för mig att börja göra några påskkort...kanske blir det några nu när jag är ledig ett par dagar.
Har lagt stämplar och stans i förrådet på jobb.
Hoppas att du har haft en skön ledig måndag.
Kram Linda