fredag 8 januari 2010

Snart är det fredagsmyyyys...!!!

.... ja, kanske inte så snart. En kväll med början 13 att jobba först, men det är bara till att gilla läget. Ska jobba med den bästa kollegan så det är ett stort plus....

Igår var vi i pulkabacken igen... Tinne och Patrice kom oxå och åkte med oss... Det är så roligt att åka pulka, men fy attans vad det gör ont... Inget jag minns från yngre dagar.... Slutresultatet blev 2 spruckna pulkor så till nästa säsong får vi skaffa nya... Bella har nästan växt ur babypulkan, fötterna sticker utanför...

Tinne, Patrice, Becka och Oliver ska precis susa ner för backen....

Nu är Bella trött på pulkaåkning...

Tinne och Patrice... De små tjejerna såg ut som mini Michellin-gubbar...
Eftermiddagen spenderades med ingenting.... Hade egentligen lust att hitta på nått, men så blev det inte.... Så jag tittade på tv med Bella tills det var dags för henne att sova sedan tittades det på vuxentv.... Får nog ta och rycka upp mig lite, annars blir jag helt försoffad ju...
Ha en bra dag, och helg med ifalll vi inte hörs...
Kramar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får ha lite lördagsmys idag istället, Karolin.
Tack för en bra arbetsdag, idag flöt allt himla smidigt (gör det ju iofs alltid, men idag var det liksom lugnt hela vägen.)
Vi ses i morgon.
(nu är min sida inte bara för synskadade - fick till det nyss)
Kram