onsdag 6 januari 2010

Sötaste lilla Leo!!!!

Den här lilla snuttbullen har jag hållit i min famn idag.... Han heter Leo och är son till min kompis Kim;s lillasyster Frida. Han föddes 100101. Så himla gullig och söt...

Hade egentligen tänkt mig busfabriken eller nått med barnen idag, men Rebecca ville hem till Kim och va med hennes döttrar, så vi bakade viktväktarnas Saffranskaka och åkte dit för lite kafferep. Bara bonus att Frida och lille Leo oxå var där....

Är ledig imorgon oxå.... ska bli skönt. Tänkte anfalla pulkabacken då... Passa på medans det går...

Har en vän på facebook som bor i Dalarna.... De har 33 minusgrader nu.... Huvvva!!!!
Är så glad för vår kamin, den värmer så himla gott....

Ha det bäst!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, det lånar jag gärna! Vad har man gördel-grejen till? Har ju inte lärt mej allt sånt ännu! ;)

Kramar T

Karolinssida sa...

Tesse: Den är som ett stöd för magen när den känns tung... Sitter oxå åt om höfterna som bältet och sedan med en "påse" lixom att ha om magen....

Tesse sa...

Oh, det låter bra, den lånar jag gärna också :)

Barbro sa...

Jag kan lugna dej med att idag har vi bara haft 18 grader så det har faktiskt varit inte bara möjligt utan riktigt skönt att vara ute. Fick med mig både egna barn och dagbarn ut och röja i snön ett tag på eftermiddan.
Det här var absolut det kallaste jag varit med om, igår kväll hade vi -35... det funkar, och är faktiskt lite kul att se hur kallt det kan bli men jag bävar för elräkningen denna månad...