måndag 4 januari 2010

Nystart!!!

Först måndagen på det nya året... Kan inte bli nån bättre dag att återuppta det sunda livet.... Dags att jaga pointsen igen och anteckna varenda liten munsbit... Men det är ju faktiskt så att det fungerar om man bara följer programmet och äter rätt.

Har ju under nästan hela december och nu fram till igår unnat mig en massa onyttigt och gott. Har svårt att tänka mig en jul utan vissa saker. Tanken från början var att äta på julafton och de andra dagarna uppföra mig... men så blev det inte riktigt.

Så idag har jag lagt fram VV pärmen och butiksguiden igen....

Nu kör jag... nästa vägning är i nästa vecka och målet är att inte gå + då... Jag har inte vågat väga mig ännu idag så jag ska kanske göra det innan jag lovar för mycket... Nästa stora mål nu får bli
-20kg till sommaren, så håll tummarna....


Wish me luck!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

good luck! Kram jenny

Anonym sa...

De klarar du. Sätt på dig envis hjälmen bara så fixar du de.
Håller tummarna / Tinne

Storstadslivet efter 40 sa...

Så där ja...då var hon igång igen....Jag håller tummarna för dig om du håller dina för mig (det e dax för nystart här oxså)
Kramar Annette
(kolla in till mig o se)

Anonym sa...

Lycka till, Karolin! Det kommer att gå galant för dig.
Själv har jag inte börjat räkna points igen...men tänker på allt jag stoppar i mig nu, för på måndag är det väl dags, eller?
Kram

Anonym sa...

Jag tror på dig...... du fixar det!
Kramizar Carina