söndag 3 januari 2010

En lugn söndag, nästan för lugn... Bella sov hyfsat länge till 8. Hon och jag gick ner och startade en eld, kokte kaffe, jag farmade, Bella kollade Playhouse disney. Vid 10 vaknade de övriga, minus Oliver då som var hos Tesse. Frukost, lite mer slöande... Stefan gick upp och lade sig i sängen och kollade på sina Planet Earth DVD:s som han fått i julklapp, jag, Becka och Bella klädde oss för en härlig promenad.... trodde jag. Värsta vinterstassen på... dubbla strumpor och vantar, mössor och termobyxor (tack Carina). Rundan vi skulle gå tar en dryg timme... Den första halvtimmen var ok, men sen for f-n i min lilla docka och hon vrålade non stop i 45 minuter... Slängde mössan och vantarna, blev kall om fingrarna... och det gör ont... Ja den behagliga turen blev till en mardröm, som fick mig att springa allt vad jag kunde med vagnen för att komma hem.... Ja det är inte alltid det blir som man har tänkt sig...
Bella på promenad... innan hon började gallskrika...

Vacker frost...

Mina tjejer på promenix...



Sista flottiga middagen på ett tag nu... dags att ta tag i livet,

och börja räkna ProPoints igen. Så helgernas frosseri avslutas med en smarrig
kebab från pizzeria Roma...



Kvällen avslutas med att piska Stefan i betapet.... hehehe



Ha det bäst alla!!!




2 kommentarer:

Sonja sa...

Mmm... Roma's kebabrullar går inte av för hackor - 'dregglar':)

//Sonja

Anonym sa...

Kul att termobyxorna kom till användning.....

Carina