tisdag 5 januari 2010

Det går inte så bra...


... med min nystart som viktväktare...

Gick ut hårt i går morse med the och knäckemackor... Klarade mig fram till em kaffet på jobb och vi bröt upp en stor chokladtomte till pensionärerna.... Gissa vem som stoppade i sin mun.... Moi!!! Sen blev det några bitar ur chokladaskarna och några knäck som en annan avdelning hade gjort.... Så dum man får va....

Idag var inspirationen noll så det blev rostade mackor, äppelkaka, lite mer godis.... Nu ikväll slevade vi i oss Ben & Jerry glass... så himla god.... Mmmmm!!!!

Blir så arg på mig själv det är ju för mig själv jag förstör... Fattar inte varför det ska vara så svårt att äta rätt... Det är ju inte så att jag inte tycker om nyttig mat, för det gör jag... men nånstans så är det enklare med skräpmat och då tar man det... Tror att det är för att jag inte äter regelbundet som jag blir så himla hungrig och sugen och då går fram som en damsugare efter allt som är till att stoppa direkt in i munnen utan förberedelser....

Håll tummarna att jag klarar mig i morgon, för nu bara måste jag igång... inga undanflykter mer...

Ha det bäst , massa kramar från mej tilll dej!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi håller tummarna allt vi kan härifrån iallafall.....

Kramizar Carina