lördag 30 januari 2010

Jag har scrappat...

Jepp jepp... äntligen är jag på G igen...
Iofs bara 2 kort till kalaset vi var på idag... men ändå. Jag känner hur det kliar i fingrarna och jag vill bara fortsätta...
Raffes present... I påsen fanns en blomma och i kortet hade vi satt pengar... Är så svårt att hitta på bra presenter till vuxna... Råkar veta att en ny tatuering är på G, så det kanske kan bli ett litet bidrag... vem vet...
Kortet, snabbt scrappat av div. spillbitar. Men blev rätt bra ändå....

Närbild av motivet... Älskar Magnolias stämplar och övar och övar på att färglägga de snyggt.. med skuggor och allt...

Stämpelmotivet som jag målat med akvarellpennor... Provade för första gången på att "maska" stämpelmotiv för att föra ihop 2 stämplar till ett motiv.... Magnolias Tilda, på en muffins...

Det färdiga kortet i form av en liten handväska till en supersöt liten tjej....


Var ju på Scraproom igår... en gick tomhänt därifrån... Hade en vild Bella och en tjurskallig Oliver med mig så det blev bara kaos... Ska försöka ta mig dit nån dag UTAN barn.... för det fanns mycket där som jag tyckte om och gärna skulle velat ha... men när man ska välja ut papper och dekorationer så behöver man tid, och lugn så man inte missar nått fint...

Nu ska jag skriva ett inlägg till om... bla dagens kalas...

See you soon!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Vilket supersött väskkort!!
Har du en mall till det som du skulle kunna tänka dig att låna ut?
Ha en bra söndag.
Kram Linda