torsdag 10 december 2009

Julfest med jobb...

Ska idag till Sundspärlan på kulfest med jobbet. Det är mat och show och hela baletten... Ska bli riktigt trevligt.
HAr varit en tur på Familia för attt se om jag kunde hitta nått att ha på mig... men jag gick tomhänt därifrån så när som en påse från apoteket....
Grrr.... Vet inte alls vad jag vill ha, allt som hänger på galjarna är en massa blanka saker och paljetter och kraffs, säker skitsnyggt på nån men inte på mig....
Var ute efter nån enkel kjol eller byxa och nån snygg topp till... Antingen är jag blind eller så var där inget som passade mig. Trist... En del av felet kan ligga i att jag inte hade nån som helst lust att shoppa idag....
Jaja det löser sig, jag har ju kläder men inget särskilt roligt... Folk kommer väl inte till Sundspärlan för att titta på mig heller....

Ha det bäst....

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

men lille vän...varför sa du inget...jag hittade massor som skulle passat dig då jag var på väla idag men inget till mig förutom en vit tunika