söndag 20 december 2009

4:e advent....

En lugn dag... Stefan har varit och jobbat och Oliver har varit med en kompis och åkt snowracer på "Askebunkarna". Jag, Rebecca och Izabella har varit hemma och jort julgodis... Det blev ischoklad och snöbollar... Izabella har inte sovit middag och nu sover hon i soffan redan.... Då blir det en tidig morgon imorgon med... Imorgon hoppas jag att vi kan fixa en gran för att ytterligare förhöja julstämningen....
Är helt såld på vitt och silver den här julen... Så när jag hittade denna söta St. Paulian med glitter på kunde jag inte motstå den.... Har faktiskt inte köpt en enda röd julblomma, jo förresten det har jag... Min vita Amarylis blev ju röd när den slog ut...

En härlig kopp varm choklad med vispad grädde och marshmallows är aldrig fel i vinterkylan... Men det är väl kanske inte vad VV rekomenderar... Känns ganska idiotiskt att gå och väga sig på tisdag... Det lär ju bli + hur jag än gör.... Får svälta och mega motionera i 2 dagar så kansk ejag kan lura både vågen och mig själv....

Nu ska jag se Anna Ankas jul... inte för att hon är nån favvo, utan för att jag känner för att skratta lite.....

Ha en skön kväll... ta lite glögg och en pepparkaka, så hörs vi snart igen....

Kramar !!!

2 kommentarer:

Tinne sa...

Låter som en bra dag. En sån varm choklad vill jag också ha, bjuder du?

Karolinssida sa...

Bara att komma hit så ska jag servera varm choklad till dig!!!!