tisdag 3 november 2009

Snart dags för jobb...

De lediga dagarna passerar så fort... men denna gången har jag bara 3 arbetsdagar innan jag är ledig igen... I dag skulle det vara nått möte på jobb, längesedan jag var på nått sånt... Får se om det kommer fram nått intressant.

Bella vaknade kl 5:30 i morse så jag har fått ut mycket av dagen... Har varit en tur till Påarp och hälsat på... hade med en Viktväktar bar till kaffet och lyckades på såvis avstå både muffins, damsugare och småkakor... Nu är det tuffa tag som gäller... Allt eller inget... Jag kör på inget, så länge jag gör det så klarar jag mig.

Nu ska det ätas lunch, plockas undan sedan är det dagis och jobb som gäller....

Ha en bra dag alla!!!! Kram!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att klara det, Karolin!
Ha en bra kväll på jobbet.
Ses på torsdag.
Kram Linda

Anonym sa...

Starkt jobbat att avstå kakor o dylikt, jag¨håller på dig, du klarar detta!

Kramisar Carina

Storstadslivet efter 40 sa...

Bra gjort att avstå...ibland måste man lida lite =).
Kämpa på bara...
Kram Annette