måndag 2 november 2009

Skit oxå...!!!!

... ja det var väl ganska väntat egentligen. +0,4 kg på vågen idag. Ganska retligt , men absolut inte konstigt efter hur jag stoppat i mig de senaste veckorna. Nu däremot är det slut på tramset... Jag SKA nå mitt mål -10 kg till jul, så är det bara. Fråga mig inte hur det ska gå till men lyckas det ska jag... Det är min julklapp till mig själv och min självkänsla.

Förra veckan var det ju höstlov. Stefan hade semester mån, tis och ons. I onsdags var vi på familjeutflykt till Ullared. Inga köer in eller ut, men milliarder av folk där inne, man kom varken fram eller tillbaka. Men shoppat för X antal tusenlappar fick vi... Orkade dock inte igenom alla avdelningar... så förhoppningsvis tar det inte flera år innan vi åker dit igen.

I lördags var det Halloween fest hos Kim och co. Vi spenderade halva dagen med att fixa kostymer till alla. En tur till kyrkogården hanns oxå med. Där är så fint till Alla helgona med alla tända ljus och dekorationer. På kvällen så firades det med spökligt tema. Bilder från det finns på Tinnes blogg, eftersom min egen kamera är död, och den jag lånat är sjuk...

På söndagen var det Halloween hoppning på Ausås ridskola. Rebecca och Annettes tös Moa tävlade i höjden 60 cm. På samma häst Fantasy... Hur duktiga som helst bägge 2 och fina rosetter till pris. Jag och Annette var funktionärer och höll till inne på banan, Live and up close... Bästa platsen helt klart. Bilder från hoppningen finns i Annettes blogg.

Idag har jag och Bella promenerat i höststormen sedan bjöds vi på härlig brunch hos Annette... Omelett, hembakt bröd, goá grönsaker och varmt the.... Gott och mysigt...

Nu ska jag jobba 3 dagar sedan är jag ledig 3 dagar igen... Ska bli så skönt.....

Kramar till alla!!!!!

Inga kommentarer: