torsdag 5 november 2009

Bloggar på jobbet.

Just nu har jag rast... passar på att uppdatera bloggen.
Har förvisso inte hänt sådär förskräckligt mycket i mitt liv sedan sist.

Igår var det ridning igen och jag fick en fin häst som heter Stephen Scott. En stor travare. Han var hur snäll och go som helst men väldigt snabb. Det var lite jobbigt när man både ska hålla igen och driva på samma gång för att få den hastigheten man själv valt.
Det gick hur som helst bra och jag hoppas att det gav mitt självförtroende en liten boost....

Har ca 3 timmar kavr här på jobb sedan är jag ledig i dagrna 3... ska bli så skönt...

Ha en fortsatt trevlig dag, för det tänker jag iallfall ha....

Kramar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

gott å va ledig i 3 hela dagar, Njut!! Kram från den FÖRKYLDA familjen från andra sidan "vägen". Ps, Vi får ta en fika en dag, nu när de inte e fint väder ute så träffas man ju för sören ej. Den som för mest liv på gatan e den nya grannen eller cowgirlen som kör som en galning ;) Ja mina galningar hörs säkert oxå emellanåt ;)