torsdag 26 november 2009

Jag har blivit med kamera... igen...

Adventsfint i fönsterna...

Nä det var så tråkigt att inte kunna fota, speciellt nu när vi drar till Stockholm imorgon. Så jag tog och köpte mig en kamera. En fin liten ceriserosa Olympus kamera.
Imorgon åker vi så då äntligen iväg till Stockholm... sist jag var i huvudstaden var när jag var 15 år... Då var jag oxå i Globen och tittade på New Kids On The Block... som var mina absolut största idoler då... Annette ska var guide för hon och hennes man var där i sommras och firade bröllopsdag så hon känner till Stockholm och tunnelbanor och allt sånt där... Bra restauranger hade hon visst oxå koll på....

Borde nog hoppa i bingen nu och få lite skönhets sömn så att jag är som bäst imorgon när jag ska till storstaden.... Bjuder på några smakprov från nya kameran.... Alfen Hildingsson i favvo posén
Tre glada jäntor...

Bella med skrapsår på näsan...



God Natt!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla snuttan, vad har Izabella hittat på? Fin stjärna i fönstret, jag skulle vilja ha något sånt i köket men Mattias vägrar för dem vi har (som passade in i köket innan de renoverades var dyra) Suck på honom!!! Trevlig Sthlm visit! Kram Jenny

Tinne sa...

Ha de super nice i storstaden och glöm inte att köpa en suvinir till din kära syster som aldrig har varit i huvudstaden :) Trevligt med kamera igen, me like.

Kram på sig

Anonym sa...

Fy fan vad jag blev avundsjuk för att du har sett NKOTB! Fast iofs, för femton år sen var jag tio, jag tror inte jag hadee blivit ivägsläppt till Stockholm då.. ;)
Ha det kul i storstaden!

Kram från Tesse med bihang

Anonym sa...

Så fint ditt fönster är....och fint element. Jag gillar de gamla...vi har bara fula elelement.
Var ni ute och promenixade i stan när ni var i vår huvudstad? Mycket julpyntat där....
Ha en bra vecka.
Kram Linda