torsdag 12 november 2009

En lat, ledig dag...

Vaknade i morse av Bella nakenfis satte sin kissiga rumpa mitt i nyllet på mig... Jag hade trotsat hennes morgonpigghet och startat Playhouse Disney medan jag slummrade en liten stund till. Bella är ju inte bara inne i en period av extrem morgonpigghet hon är oxå inne i en nakenfis period och klär av sig så fort hon får tillfälle.

Vi åt frukost och skjutsade iväg de 2 stora till skolan sen åkte vi hem igen för att fixa farmen och strta lite tvätt. sedan styrde vi mot Åstorp och en promenad med Tinne och Patrice. Bella tjöt som en stucken gris i ca 1,5 timme... hon skulle inte åka i vagnen, och absolut inte sova... Sista biten fick hon gå själv och körde då Patrices vagn. Bilder på det finns i Tinnes blogg . Känner att jag nog får ta och köpa mig en kamera snart... man missar en massa man vill ha dokumenterat... Inte minst nu när vi ska till stockholm... Hade annars tänkt önska mig en i julklapp men jag kan nog inte vänta så länge.

Ridningen gick bra igår... som vanligt livrädd men sen är det så kul... Stephen var snäll men snabb som vanligt så jag valde att ta mig runt bara men i ett lugnare tempo. Var inne på att stå över andra rundan, men kom på bättre tankar... Måste utmana mig själv ju...

Är ledig imorgon oxå... ska ju på en liten sammankomst hos en arbetskamrat på kvällen. Annars hade det varit jobb imorgon kväll. Men det blir lugnt för min del, kör själv och ska ju infinna mig på jobb 6:45 lördag morgon...

Nu ska jag stänga de blå för idag... man vet ju aldrig när man ska bli väckt av Bella bus...

Kramar!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det såg riktigt bra ut när du red i onsdags. Man såg inte alls att du inte ville, det gick ju som en dans.....

Kramizar Carina