tisdag 10 november 2009

Framsteg...

Vägning idag... -1,4 kg... tjohooo.... Och jag som ätit gås.
Känns toppenbra.... Hoppas nu bara jag kan bruka allvar och ta några hg till, till nästa vecka...

Har varit i stallet med Rebecca och alla barnen Fredriksson var med och huliganiserade... Det är inte mycket av Rebeccas ridlektion man kan se när Bella är med... Hon tycker det är urtrist att sitta stilla i ridhuset och titta... Så när hon inte vill som jag då bara vrålar hon rakt ut... man blir ju livrädda att hon ska skrämma nån häst så att nått barn flyger av... Jag och Rebecca har ju samma häst nu så det är extra roligt att titta... hon reder ut den hästen 100 ggr bättre än jag, men sen är jag en fegis oxå...

Bella har fått helt fel på sin mat och sov klocka... Imorse vaknade hon 4:30 och vägrade somna om... bara att pallra sig upp... det var inte så stressigt innan jobb iallfalll.... Sen somnar hon nästan innan lunch på dagis, så allt är upp och ner och in och ut.... Vet inte riktigt vad vi sk hitta på för att få henne att sova lite längre, hon är uppe till 20:00 var kväll och det tycker jag nästan är lite sent för en knodd i hennes ålder... Hon sover bara middag en gång... Jaja förhoppningsvis är det bara en period nu, så blir det bättre sedan...

En dag kvar att jobba innan 2 dagar ledigt, sedan helg.... Har .k TG tur imorgon och ska därför städa halva dagen och sedan vara på en annan avdelning resten av dagen... tråkigt, men jag är iallfall i huset så jag kan ju alltid smita ner på min avdelning lite emellanåt...

Nu ska jag ta mig vatten över huvudet och sedan i säng... är helt slut och man vet ju aldrig hur länge man får sova....

Kram och godnatt!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!
du klarar ju detta galant.....

Hoppas ni får sova längre imorgon, nattis....

Carina

Tinne sa...

I know that feeling!

vi är inne på 3:e veckan med att snäckan vaknar 2-3ggr på natten, inte alls kul. hoppas också att de går över snart.

kram tinne

Sonja sa...

Tycker du är superduktig:)
'You go girl';)

Kram Sonja