tisdag 17 november 2009

Hallå där...

Blev så glad när jag kunde ha foto igen så jag fotade min senaste ljuslykta, inköpt på marknad i Danmark

Allt väl?

Här leker livet... eller nått i den stilen. Bella sover middag... Nya Nalle Puh DVD:n var så bra att hon somnade innan den hann börja...


Bella sover till Nalle Puh...

En annan har roat sig med att installera mobilen till datorn så att jag iallfall har nått att fota med tills jag får tummarna loss och fixar en ny kamera.

Har fått låna grejjor till att embossa med av Linda, har inte provat ännu men jag ska nog börja så smått med julkortstillverkningen ikväll... Skulle egentligen åkt till Barnens hus och köpt en potta till Bella, verkar som om det kunde finna sintresse för det. Men jag har V70 och den är lite opålitlig, laddar ur batteriet ibland, så jag är lite rädd att köra iväg och sedan riskera att bli stående nånstans... Jag borde inte ha bil... har alltid världens oflyt.

I eftermiddag är det dags för VV. Känner ingenting denna gången varken + eller -, men det kan gå hur som helst... Har ju inte varit exemplarisk (som vanligt), men inte heller fuskat för mycket... Ja ja det ger sig väl med tiden...

Borde gått en promenad men nu sover Bella så gott i soffan, så då vill hon inte sitta i vagnen sen...
Nu ska jag fundera på dagens middag.... Höres senare....

1 kommentar:

Sonja sa...

Ja bättre en mobilkamera än ingen alls, helt klart;)
Lycka till ikväll!

Kram Sonja