söndag 11 oktober 2009

Ledig helg = dålig karaktär....

Ja just nu känns det som om det är vad jag vräkt i mig i helgen...

Var på VV i fredags och vägde mig... gick bra. Minus 1,3 kg och stjärna nr 2. Totalt 6,2 kg ner. Stefan och Bella följde med så vi gick på Annorledes och fikade efteråt... Vi tog varsin grov bulle med parmaskinka, mozarella och soltorkade tomater, till det Caffelatte. Men man har ju inte varit på Annorledes om man inte ätit Valnötspaj, så en sån med vaniljglass slank oxå ner... Mums fillebabba....
Planen var kalops till middag, men tiden tog slut eftersom vi var i Påarp och hjälpte dem lite, så det blev Kebab på vägen hem istället... Sedan lite fredagsmys till IDOL såklart.
Gick sedan ut hårt i går morse med knäckebrödsfrukost....
Tinne kom och ville ha hjälp att färga håret och hon hade såklart smarriga kakor med sig... Jag är ju inte den som tackar nej heller....
Familia på eftermiddagen, skulle ha ett element till Beckas rum, present till Madde och ett par innegympa skor. Magen kurrade så det blev såklart en Fransk hotdog innan vi åkte hem.... På kvällen kom Kim och co och vi åt den där kalopsen... efter det kaffe med Almondy tårta och såklart lördagsmys till fotbollen... Grrr... vad jag blir sur på min dåliga karaktär...

Nu är det ju vägning på tisdag redan igen och det gäller att inte bli av med stjärnan direkt så nu är det svält som gäller till tisdag....( trodde ni på det? nä inte jag heller) Men skärpning helt klart...

Ha en underbar söndag... Det tänker nämligen jag, för det är 4 veckor tills jag har en långledig helg igen...
Kram på er!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Hallå syrran!

De verkar som jag ska ordna scrappkväll hemma hos dig en dag, trevligt va.... :)
Puss & Kram