måndag 12 oktober 2009

Snart dags...

... att pallra sig iväg till jobbet. Ska bli ganska skönt att jobba ändå... Kvällarna är ganska lugna och sköna. Bella ska iväg till dagis och sova middag...

Helgen har varit så lugn och skön... Vi har inte haft nått planerat utan bara glidit runt och tagit det allmänt lugnt. Skönt men det får ändå mig att känna som om jag slösar bort tid... Ibland känns all tid som man spenderar på nått oviktigt som bortkastad... Fast det är nödvändigt att ta det lugnt ibland... det är ok att slöa... Varken disken, tvätten eller damsugaren springer ifrån en, den väntar snällt tills man har lust (som om det någonsin skulle inträffa).

Hade tänkt röra på mitt fläsk en runda, men Stefan har vagnen i sin bil och Becka min cykel så det sket sig... Istället sitter jag här och läser bloggar, kollar facebook, sörplar kaffe och knaprar pepparkakor.... Bra byte va???

Ha en bra dag.....
Kramar!!!

Inga kommentarer: