fredag 7 augusti 2009

Nu är det fredagsmyyyyyys!!!!

Ja, eller vad man nu kallar det, när pointsen tagit slut... Vissa dagr är det lite deprimerande att de tar slut så snabbt... Tycker at jag äter bra och förnuftigt, men sen så bara "poff!!!" så är dom slut. Andra dagar är det inget problem alls. Det är väl en vanesak.

Idag så har vi 2 extra barn här... Olivers bästids och hans brolla är här... Goare ungar får man leta efter... Så snälla och söta...

Stefan har tagit med forden över till till danmark för att ha och köra med där... Han tog med den i onsdags, idag fredag var den stulen... Så vi har spenderat halva eftermiddagen åt att ringa polisen och försäkringsbolaget... Yooo Hooo!!! familjen Flyt eller vad???
Fast hur eländigt det än känns så är det ändå så många som har det så mycket värre... Vi är ju friska och krya och det är värt allt!!!!

Becka är ju som bekant helt frälst i "Twilight" böckerna, har läst 1, 2 & 3 och sucktar efter nummer 4. Idag såg vi filmen på DVD som hon lånat av kusin Josefin... Jättebra film, riktigt romantisk och vampyrer ( nått för dig kanske, Syster Yster). Så nu känns det som om även jag får ge mig på böckerna...

Imorgon ska det jobbas kväll... Tråkigt när det är lördag men trevligt att Linda går in på sin semester och jobar helgen med mig... Får se vad jag kan hitta på att at med och äta, vi börjar ju redan kl13 och då hinner man ju inte äta nån middag innan...

Jaja, det blir jul ändå...

KRAM OCH GODNATT!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker verkligen du får ge dig på böckerna :D tror kusin Josefin är lika frälst i dom som Rebecca... Ha det bäst Kram och sov gott

Anonym sa...

vit volvo mittöver är till salu ;);)

Tesse sa...

Men herregud, vad har ni gjort för ont egentligen?! Lätt att du ska ge dej på böckerna, dom är ju fantastiska!

Stora kramar till er alla!

Karolinssida sa...

Tackar för erbjudandet "grannen". Jag skickar upplysningen vidare till gubben här, det är han som är inköpare på bilfronten... ;0)

Anonym sa...

Yo dude!
Det låter ju nästan som om dem böckerna e "vampyrisk tantsnusk", me like.
Fråga Becca om moster får låna... Eller ska ja göra de lätt för mig och kolla i video affären om dem har den där?

Kram Tinne

Anonym sa...

hehe gör så...såg att tage oxå ska sälja sin volvo!! Jenny

Storstadslivet efter 40 sa...

Snacka om otur men lovar att böckerna är värda att läsa
PS du kan ju alltid åka till jobb med mig/Annette