onsdag 5 augusti 2009

Motionerat....

Idag skulle Rebecca till kusin Nicole och "leka". Oliver cyklade till sin kompis Oliver... Jag och Bella körde till Åstorp där valet stod mellan att gå i nått köpcentra eller ta en skogspromenad... Eftersom vi båda är på "slankekur" och vi båda älskar att fika så fick det bli skogen och mördarbacken... Bara den lilla backen är som ett helt maraton... Man kan varken andas eller prata på vägen upp, och i solgasset så bara svettas man... MASSOR!!! Undrar om man får räkna minuterna i backen för högintensiv träning??? Fikan fick bli varsin apelsin på en stock i skogen... ganska mysigt faktiskt...

Iallfall så blev det ca 2 timmars promenix i skogen sen en sväng inom Björnekulla fabriksbod... Jag shoppade lite sylt och inlagd gurka, sedan tog vi varsin slät kopp kaffe...
Efter promenixen äkte vi vidare till Helsingør, kom på i sista minuten att vi kunde åka över och möta Stefan, jag skulle ju ändå hämta honom eftersom vi återigen bara har en bil.... Vi åt på en italiensk restaurang... Bruschetta med tomat och basilika och en sallad med kyckling och valnötsdressing.... Gott som tusan och pointsvänligt.... Me like... Sedan följde lite shopping på Føtex... en kycklinghållare till grillen, lite grillkött, trädgårdsljus i olika färger bl.a.

Nu drar det i tittarna så det är dags att krypa till kojs.... 4 arbetsdagar framför mig nu.... och imorgon ska jag med Rebecca och röntga hennes fot som hon har besvär med.....
Bjuder på en ego bild... Det är inte så lätt att fota sig själv... Jag gör alltid nån konstig min hur jag än anstränger mig för att låta bli.... Blä för foto....

Goodnight!

Sleep tight!

Don´t let the bedbugs bite....

1 kommentar:

Anonym sa...

Starkt jobbat med backen....
Verkar som en mysig dag trots (eller tack vare) points o grejor. Håller alla tummar jag kan för att vågen ska peka ännu mer ner än sist.

Kramizar Carina