måndag 10 augusti 2009

Ännu en helg till ända...


... en jobbehelg denna gången. Har gått bra att jobba, lugnt och fint. Hade lite mysigt i lördags kväll med vin till maten för de som ville och dessert även efter kvällsmaten... Lite festligt får det ju var ibland. I lördags kväll så hade Stefan lovat barnen att vi skulle ha bål, så när jag kom hem vid 21:30 tändes bålet och vi satt där och myste... Grillade korv och marshmallows, bakade pinnbröd... Var så skönt att bara sitta där tillsammans. Oliver hade 2 kompisar här och Rebecca en så det var riktigt roligt.
Hela gänget vid brasan...

Har fixat cykelsadel till Bella så nu kan hon åka med på cykeln... Det tycker hon är toppen, sitter därbak och puttar en i ryggen... precis som om hon menar -Kör fortare då!!!

Igår var vi en sväng till Kim, Micke och barnen... Det bjöds på jättegod kycklinggratäng, med sourcreme onion chips i... inget för en viktväktare, men så gott... Till kaffet blev det glasstårta, och gissa vem som var där och tog sig en bit... jepp, viktväktaren där oxå...

Ska strax iväg och väga mig... Känns kanske inte som det roligaste jag gjort men ändå ett nödvändigt ont... Men veckan i övrigt har varit bra så jag hoppas att mitt lilla snedsprång inte förstör allt för mycket...

Ha en bra dag!!!!

P.S Min syster har börjat blogga www.tinnesblogg.blogspot.com. Om inget annat så kan man se massa fina bilder av gullungen Patrice...

Inga kommentarer: