onsdag 8 juli 2009

I´m back...

Efter ett mindre bredbands haveri som gjort datorn bångstyrigare än bångstyrigast, så är allt äntligen igen tillbaka till ordningen.

Här är vi nu halvvägs inne i sista semesterveckan, ikväll ska vi till Tesse och Mange i Viken och äta sushi... Ska bli spännande att prova, och jag hoppas så att jag ska tycka om det... Efteråt ska vi nog till en glassbar, Ottos... Mmmm...

Min kamera har dött, den överlevde inte en dag på stranden. Fick låna en kamera av pappa men det var en vanlig kamera med film, så det var inte så roligt.. Jag vill ju kunna få in bilderna i datorn och ha i bloggen... Så idag så ska jag till Tinne och hämta hennes gamla kamera som jag ska låna tills jag köpt en ny...

Nu ska jag göra mig vackrare inför eftermiddagens eskapader... Ha det...!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Nå...blev du vackrare????
Kram annette