fredag 3 juli 2009

Snart är jag genomstekt...

Rebeccas strandkonst...

Efter en dag på stranden igår så var man mer än "well done"... Slarvade med smörjningen... Fåfänga ni vet.. vill ju bli så brun som möjligt... Smorde på i ansiktet, axlarna och låren... de är oxå de enda ställena jag inte är illröd och har svinont... Barnen har dock klarat sig bra för de var ordentligt insmorda... På kvällen var päronen här på grillparty.

Onsdagens kvällsmat... Mmmm

Kvällens vin....
I onsdags hade vi myskväll själva här hemma... grillade entrecote, hade "flödekartoffler" och sallad till... Ett gott rödvin så är man hemma. Senare gjorde vi eld vid våran bålplats... barnen grillade marshmallows och vi bara njöt i fulla drag av semester och sommaren...
Marshmallows grillning...

semesterpuss....






6 kommentarer:

Anonym sa...

gott med semester. Mattias börjar sin på måndag, eller ja idag får man säga. 9 veckor hemma :) GÖTT!!! Jenny

Anonym sa...

Ahh de ser mysigt ut, hoppas vi får lika mysigt nu när Raffes semester börjar (bara 28min kvar)synd att vi inte fick svar i tid, men vi får grilla ihop en annan dag

Puss & Kram Tinne

Anonym sa...

Låter som ett par toppen dagar. Vi får ses när jag är tillbaka ifrån Istanbul. Ha det bäst. Kram Josefin

Anonym sa...

Faktiskt inte ofta man ser er pussas, ni borde ha semester oftare. Ser ju riktigt mysigt ut, hihi.
Kramizar Carina.

Storstadslivet efter 40 sa...

Så söta ni e....att pussas så där bara...

Tesse sa...

Det där med fläderbusken ska jag komma ihåg! Sushi ÄR gott! Kommer hela familjen med eller vilka blir det? Klart vi kan åka till Ottos efteråt, men gå gör jag inte.. Bilen är bra! ;D Köpenhamn var fantastiskt, jag är fortfarande lyrisk! Kram fån oss!