onsdag 10 juni 2009

Rätt ska vara rätt...

Rättvisa är viktigt så här kommer en videosnutt av Rebecca när hon utövar sin hobby... Det är hon som rider på den "lilla" hästen med rosa under sadeln....

Ikväll är det min tur att rida sista lektionen för terminen... önskemålet var att rida ut, men så som vädret ser ut så blir det nog ridhuset. Efteråt ska det ätas tårta... Det är ju tradition när man trillat av att bjuda på tårta.

Har varit en extra tur på jobb idag, hade ju såklart glömt mobilen i fikan på min jobbeblus... roligt värre. Gick ner och snackade ett tag med hemvården, där var ingen rolig på min egen avdelning....

Chrystlern står fortfarande på verkstad... men han har kollat på den. Det är "toppen" som är kass. Ett ovanligt fel, händer oftast på racerbilar som kommer upp i 10000 varv eller så, oxå min bil såklart. Kan var en skada sedan förra ägaren som förvärrats under tiden... Det är ju ingenting man kollar vid service eller så... Känns som om det blir en dyr historia... Killen på verkstaden har en begagnad topp på G så det kan kanske bli lite billigare... Bara att gilla läget, för går den inte att köra är det ju bara skroten nästa annars... Tjoohoo!!!!

Har fått en massa scrapsaker som jag beställt, lite papper, blommor, bling och clearstamps... Det ska ju tillverkas både studentkort och namngivningskort.... Funderar på att göra nått litet till barnen oxå eftersom det är skolavslutning.... Nu ska jag göra lite nytta i tvättstugan, det nedrans tvättberget vägrar krympa.... sen är det middag och sen ridning... Ha det toppen.... Över och Ut...

1 kommentar:

Sonja sa...

Förstår att det kliar i fingrarna med allt nytt matrial:) skulle behöva lite nytt jag med...
Ska till träffen på Scraproom på söndag, kanske kan det bli nåt' litet där?
Ska du dit?

Kramen, Sonja