måndag 22 juni 2009

Bränd näsa...

I full färd på gungedjuret...


Ja, redan på första semesterdagen så träffades min "lilla" snok av solens underbara strålar. Så nu har jag en röd och lite svidande näsa. Men vad gör det, huvudsaken att solen skiner när man har semester...

Även snart 13 åriga tjejer, kan roa sig här... ( men säg det inte till nån)


Oliver vill alltid ha den största glassen, sen måste hans mamma hjälpa han att äta upp...


Dagen spenderades på Hembygdsparken i Ängelholm tillsamman smed Tinne och Patrice. Bella tycket det var ett toppenställe och for som en liten torped mellan gungor, rutchkanor och sandlådor... När det var dags för fikapaus så blev hon himla arg på mig som tog henne från detta paradis... Djuren var inte så värst intressanta, bättre med lekplatsen... Men så har man visat Tinne denna fina sommar-oas, hon hade aldrig varit där innan. När vi kom till Åstorp gick vi en promenad in till byn för Tinne hade nått ärende, slutade dock vid korvkiosken och varsin "porting"... Jag blir så besviken på mig själv... Men det ska det väl bli ändring på framöver... ;-)





Har inte ens tid att sitta still för en bild....


Imorgon ska jag och Rebecca rida, en extra sommarlovsridning... Annette och Moa ska oxå vara med... Första gången vi rider tillsammans alla 4. Jag tror att jag får Radina, hästen jag flög av sist jag red henne, om inte Moa gärna vill rida henne... Det ska nog gå bra för vi ska varken hoppa eller rida ut och då brukar jag ju lyckas klammra mig fast... Bella ska vara med Kim undertiden... känns bra att lämna henne där.Radina med Moa på ryggen... Bara 168 cm över havet...!!!


Har varit igång och budat på Tradera... det blev en del vinster. Olika dies till Cuttlebugen, stämplar mm. Har även köpt stämplar från Magnolia... en med häst, 2 flickor, en hästsko med klöver och en muffin... Ska tänka på att fota när jag provstämplat... Måste ta mig en scrapdag snart, det kliar i fingrarna...


Massa kramar till er alla från mig... Godnatt!!!!


Inga kommentarer: