söndag 17 maj 2009

Underbart väder...

... Det är så himla fint ute nu... Känner inte det minsta för att åka och jobba. Men man ska ju vara glad att man har ett jobb så det är bara att bita ihop... när jag väl är där, så går det rätt fort tills det är dags att gå hem.
Denna helgen är exra tradig för det är, fredag kväll, lördag morgon, söndag kväll och måndag morgon...

Har haft extra barn i helgen, har knappt märkt av dom ska jag säga... Det är så skönt när det är någon som känner sig hemma och smälter in, så man slipper tassa på tå för att vara till lags.

Stefan och Oliver är på gokart idag med... de tog Bella med sig ifall de inte skulle hinna hem innan jag skulle köra... Så mycket man får gjort när man inte har henne att passa.... Maken till aktivt barn vet jag inte om jag stött på innan... hon är överallt och ingenstans... Men iallfall så har jag fått ordnat med tvätten, diskat, dammsugit och rymt upp lite allmänt, ja tillochmed bloggat har jag hunnit med...

Nu ska jag slöa lite innan jobb... det har jag förtjänat... Njut av sommarkvällen för den kan vara den sista på ett tag... Över och Ut...!!

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Man måste tacka för hjälpen i helgen. Moa har alltid trivts hos er för man måste inte vara "fin"

Anonym sa...

Det kan nog stämma med Blomsterlönn.Bladen är lite lönnlika..:)
Hoppas att kvällen har varit lugn.
Linda