onsdag 13 maj 2009

Gokart killar...

Idag var det prova på... på Helsingborgs karting klubb... Vi åkte dit med 2 förväntansfulla killar. Först i kö för att få licens att köra, det var för försäkring och så... Sedan i kö för själva körningen... Fin overall och handskar på... hjälmar hade grabbarna själva oxå ut på banan... De var väl inte så tuffa som dom själv trodde att de var men det gick bra och de hade himla kul...SSnygga i overall och hjälm
Oliver på väg ut på banan

In action
Det ska börjas i tid...

Snacket i bilen hem var såklart, att detta skulle de börja på bägge två... Ännu en dyr hobby, så jag tror vi håller oss till crossen, annars får han byta helt för bägge pallar vi inte med.

Har även gett mig på att vaxa benen... Det är lite små äckligt för man måste odla nån vecka innan för att det ska fastna i vaxet... Sen är man lite mesig när man ska göra det själv och rycker inte så snabbt som man borde... och resultatet blir oxå därefter...
Är ledig imorgon... ska bli så skönt... hoppas solen lyser på oss...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har aldrig vaxat benen, men ovanläppen och det gör ont och är klibbigt men ett smidigt sätt tycker jag.
Världens nyttigaste lunchställe var i går Burger King...passade Tilda bra, tyckte jag (och även mig:) snabbt o enkelt.
Vi ses imorgon!
Linda