fredag 29 maj 2009

Nya tänder...

... inte mindre än 4 nya tänder är på väg i Izabellas lilla mun... Kan vara orsaken till de senaste dagarnas feber. Idag är dock ordningen återställd och hon är lika på G som alltid... Är hon inte uppe på köksbordet, så är hon i toastolen, trappan eller och tömmer nåns kaffekopp... Och alla gångerna är det nån annans fel för att de inte stängt dörrar, satt undan sin kopp eller stängt grinden... Hon är aktiv, synd att inte allt jagande av henne kunde förbränna lite fläsk.

Idag ska jag vara ute så mycket som möjligt... känner att jag behöver lite sol. Inte för att jag blir sådär värst brun men en liten rosa ton ska jag nog få till.

Igår var Rebecca på Tosselilla sommarland. Åkte karusell och käka karamell hela dagen. Hade en gigantisk klubba med hem, säkert mest för att reta Oliver som har godisfritt år... Hennes pojvän hade vunnit en söt nalle som Rebecca hade fått... hur gulligt som helst. Så nu tjatas det om när vi ska på nått roligt, för Oliver får aldrig ha nått kul, tycker han...

Nä nu ska jag och Bella göra oss vackrare och ut och möta dagen...
Ha en toppendag alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jobbigt, fyra tänder på en o samma gång, men å andra sidan kanske det är lika bra...även om det är tufft.
Japp, vi ses på lördagkväll.
Kram Linda