fredag 29 maj 2009

Äntligen scrappat...


En ynka lo har jag lyckats skapa... sent i onsdags kväll när alla andra sov... Skulle fixat till fotot här men jag har inget bra fotoprogram i denna datorn. Det är Oliver i full mundering när han testade att köra Gokart för nån vecka sedan....
Skulle gärna scrappat mer, längtar redan till nästa tillfälle som ges. Ett litet Morsdags kort får jag förska mig på... Sen jag började scrappa egna kort vill jag ju inte gärna köpa kort... Men det ska nog klaras av, kanske nån här vill var med och scrappa ett kort till "sin" mamma... Hmmm....
Idag har jag varit på "Sörens granna blommor" och shoppat loss... Dags att byta ut penseérna nu och lite annat som inte överlevt min kärleksfulla omvårdnad... Ett litet blommande träd blev det oxå... det var så sött... Ska försöka att vara duktig och fota när jag planterat skönheterna...
Kram och Hej!!!

1 kommentar:

Sonja sa...

Hihi... vart ligger "Sörens vackra blommor"? Coolt namn... och supertuff lo:)

//Sonja