lördag 30 maj 2009

Mitt i natten...

... nja eller nästan. Klockan är snart 12 på natten, och jag ska börja jobba 06:45 igen.
Skulle bara göra klart mitt Morsdags kort inför imorgon, men det resulterade i ett kort och en lo... Rebecca kände oxå kreativiteten spira så även hon fick gjort en lo. Alltid kul med sällskap under flitens lampa...Morsdags kortet.
Kvällen layout. Bella i gungan.
Mitt sällskap för kvällen Rebecca.Rebeccas lo av Alfie älsklingsvovve.

Gick bra att jobba idag, vi hade lite mys eftersom det är pingstafton... dukade lite trevligt med vinglas och servetter... sen gjorde vi oss till med dessert oxå, chokladpudding med vispgrädde serverat i coctailglas... Vet inte om pensionärerna uppskattade det eller ej, men det känns iallfall bra att försöka göra det så trevligt som möjligt för dem. Var väldigt trevligt och avslappant att jobba med Linda, vi är på samma våglängd och då blir det mer harmoniskt att arbeta. Man slipper tassa på tå, utan kan göra som man vill... fast det gör vi ändå.
Hade knappt tid att gå hem ikväll för vi ville ju gärna se vem som vann Robinsson, stack hem så fort det gick när finalisterna var utsedda... men jag missade slutet ändå...
Så tack för en trevlig kväll, Linda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig arbetskväll, Karolin!
Jättefina alster Du gjorde igår. Själv for jag ut med kameran och fotade solnedgången ur olika vinklar (hur man nu kan göra det...)
Linda

Barbro sa...

Blir så avis på er som kan scrappa så fint, fattar inte var ni hittar fantasin...??

Men, jag är ju helt okunnig om det här - vad betyder lo?

Storstadslivet efter 40 sa...

Vad ni e flitaiga..jag vill oxså scrappa men hittar ingen tid
Kram annette