fredag 27 mars 2009

Kaos!!!

Vet inte i vilken ände jag ska börja... men jag måste göra nått för att bringa ordning i tillvaron här... Stefan håller på med golvet nu... vilket gör att materialen sprider sig i huset, för att inte snacka om alla verktyg... Idag kommer Hans med ännu mer grejjor som är till vatten och avlopp... Ska ju ha toalett där uppe igen så småningom så det är bäst att ha vatten och avlopp med hela vägen... Skönt att det är helg så det kan bli lite gjort...

Bella gör sitt bästa för att röra till... stackarn är fortfarande dålig i magen... Men aptiten är det inget fel på.... men så fort hon får nått att äta kommer det ut nått annat i andra ändan... Lilla rumpan är alldeles röd nu...

Mathållningen är sorglig... jag brukar gilla hämtmat och så, men nu börjar jag bli lite trött på det så idag blir det grillat.... förhoppningsvis kan vi få ut spisen till trefas kontakten igen nu i helgen så vi kan laga mat under det fortsatta arbetet...
Men mitt i allt elände så är det så himla härligt att vara igång, och det kommer att bli så himla bra när allt är klart...
Det är inte det lättaste att hålla sund kosthållning heller men jag kämpar på....

Nu SKA jag göra nått åt röran... man kan ju alltid slänga ut lite skit på släpet....

KRAM!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

mmm när blir det middag??? jag kommer genast (själv ska jag laga morotsbiffar, kanske det inte blir speciellt uppskattat från familjen)
Kram annette