söndag 29 mars 2009

Ännu en helg till ända...

Mycket har hänt på köksfronten... Nytt avlopp, nytt fönster och hela golvet är lagt... Ska försöka lägga ut lite bilder imorgon... Nu närmar det sig med stormsteg den roliga biten när det blir ett kök igen...

Var på ljusparty hos Tesse idag, som vanligt en massa fint, som man så klart gärna vill ha... Det blev några doftljus och några små ljuslyktor i form av gröna löv...

Imorgon är det BVC besök... får se om lill-loppan har växt till sig... Undrar egentligen det... hon är dålig på att äta nu, det mesta spottas ut, eller kastas på golvet och nu har hon ju varit lite magsjuk oxå...
På onsdag börjar inskolningen på dagis... ska bli både spännande och lie vemodigt.... jag tror Bella kommer att trivas hur bra som helst...

Skulle haft fixat lite i trädgården, men det har inte blivit av... Å andra sidan så springer det inte ifrån mig... men det hade varit lite kul med lite vår, nu när det snart är påsk och allt....

Nu drar det i ögonlocken... så jag ska drömma om mitt fina kök, och all god mat som ska lagas där.... och bara längta tills det blir helg igen så vi kan komma ytterligare en liten bit mot målet....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni kommit ytterligare en bit mot ert mål!
Glöm inte Larzkristers slagdänga:Jag måste ringa Carina. när du behöver hjälp (med trädgård eller annat). Kramisar från oss.

Helene sa...

Ser fram emot köksbilder. Lyllo dej som är på gång! Kram!

Storstadslivet efter 40 sa...

Hoppas att man blir inbjuden...