lördag 21 februari 2009

Scrapträff igår...

Igår var jag på min första scrapträff... men definitivt inte min sista... Gudars så roligt det var, och så mycket jag fick gjort... Det var en massa kul utmaningar och jag hann igenom allihopa... Kors i taket...

Första var att scrappa ett kort av ett kit som låg framför oss på bordet när vi kom... All hade samma material och de blev minst sagt olika, ja man fick lägga till och dra ifrån som man ville... Jag blev ju lycklig eftersom det var mina favvofärder rosa och grönt.
Nästa utmaning var scrappa med blommor, färgen röd och nått mer som jag inte minns.
Sen var det en bingorad man sculle scrappa med ord som man skulle få 5 i rad... Orden var då olika material man skulle använda på sin Lo.
Sen skulle man scrappa utan barn... då tog jag Ferdinand.
Och sen var det en skiss som Annette gjort som man skulle scrappa efter...
Det blev en massa goa skratt under kvällen... Och jag har väl aldrig sett så mycket scrapsaker på en sån liten yta förrut.... Men är det hjärterum så är det stjärterum....
Man fick ju lära sig ett och annat oxå... " utlottningar vann jag oxå med finfina papper och bling och supersöta blommor...
Tack så mycket för en supertrevlig kväll Sanna & Annette...










3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så fina!! Man kanske kan beställa av dig ;) Grannen!

Storstadslivet efter 40 sa...

det e bara till att bjuda igen...vi kommer och scrappar hos dig en dag.
Du e en duktig prick fast du var så focuserad på ditt och (snacks)skålen =)

Helene sa...

Guuud vad duktig du är!!! Du verkar verkligen ha hittat din grej!!! Kram!