onsdag 7 januari 2009

Tiden går... och vi med den...

Onsdag idag... sista dagen på jullovet... tillbaka till verkligheten igen imorgon. Vi som precis har fått Bella till att sova lite längre...

Fast ska jag vara helt ärlig så är det rätt skönt när det blir vardag igen... Har sett fram mot att ridningen ska börja igen, kan dock inte vara med första gången på onsdag 14/1... det är ju Bellas 1 års dag och den måste firas efter konstens alla regler.

Närmast förestående projekt är att städa ut julen... Skulle gjort det redan i måndags men jag åkte på feber och himlans ont i ryggen.... nu är det borta igen... så jag vet inte vad det var... fasade en stund för nån läskig "flunsa" men då skulle det väl varit mer...???

Var och shoppade lite scrapprylar på scrappat i måndags när det var 50%... dumt att inte passa på... Men det är himla tråkigt att det slår igen. Hade hopats på att kunna vara med på nån scrapträff i år... men det finns ju på fler ställen. Köpte en massa papper och cardstock oxå lite dekorationer och två små "dies" en tass ochen liten häst. Har haft turen att vinna 2 auktioner på tradera oxå ett till alfabet "curls and swirls" och minialbum dies... men jag har inte fått det ännu så vi får väl se... Sen ska jag sluta handla en massa och börja pyssla istället... jag har så många ideer, men tycker inte att jag har tid...
Man ska inte skylla på Izabella men hon är väldigt aktiv just nu och inga leksaker är roliga... hon bara vill gå och gå och gå. Så den lilla tid hon sover middag (20 min/ dag), eller roar sig själv är det tusen andra saker som behövs göra för att hemmet inte ska gro igen eller tvätthögen svämma över huset...

Nu blev det en lång radänga igen... Sorry folks....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar låååånga inlägg ;) Hoppas allt är bra med er och ge Izabella en massa grattis kramar från mig när hon fyller år. Kram Josefin

Helene sa...

20 minuter bara, oj då vet jag vad jag har att vänta mig...Kram