torsdag 1 januari 2009

Gott nytt... 2009!

Då har den första dagen av 2009 tagit slut... En riktig slöedag... mest spenderad i tv soffan...

Igår firades det nyår här hemma... 20 människor i vårt lilla minihus. Det blev fondue och chokladfondue och min egen hemmasnickrade "kransekage" med champagne vid tolvslaget. Gurli var gullig och hjälpte mig med dekortionerna, medan Bo hjälpte Stefan i köket.
Bilden är från tolvslaget när alla står och beundrar fyrverkerier för en förmögenhet som försvann under loppet av få minuter....
Här sitter Izabella i sin kusin Josefines knä... Josse åker till London imorgon som Aupair... Hoppas att det blir toppen i London, Josse...
Har bestämt mig för att jag och Stefan ska ta en weekend i London och hälsa på henne... Det är ett av årets projekt...
Projekt nytt kök kör igång om 12 dagar, så fort Izabella fyllt ett, gissa vem som längtar...

5 kommentarer:

Ebba&Jenny sa...

Å va spännande med köket. Hoppas du lägger in bilder så man får se :-) Annars kommer jag o knackar på ;-) Vårt kök e så gott som klart förutom luckorna o listerna. Men vi har fått tagit det lugnt iom vi alla har legat sjuka :-( Men klart det ska det ju bli så småningom. M flyller år i slutet på Jan så då ska det vara klart!! Ha d gott!

Sonja sa...

Såg trevligt ut....:) Vi får väl se vad det nya året har att bjuda på:)

//Sonja:)

Anonym sa...

Låter mysigt, ska se om jag får rätt på min resedagbok. Jag tycker en weekend i england låter som en toppen ide och ja ghoppas köket blir bra. Ni får skicka bilder så jag får se det sen. Ha de toppen bäst och hälsa alla.

Storstadslivet efter 40 sa...

go fortsättning på dig me...nu e det dax att ta tag i våra liv ;)
Ha det/ Annette

Helene sa...

God fortsättning, ni verkar ha haft en härlig jul!!! Är köket på g? LYLLO er. Glöm inte före-bilder!!! Vårt kök får vänta till hösten. Mitt kök har nog varit mitt livs läääängsta väntan. Blev det ståt eller ädel-köket från ikea? KRAM på er hela familjen!!!