måndag 12 januari 2009

Nya grejjor!!!

Idag kom så mina traderafynd... Ett nytt alfabet Curls and swirls och dies till ett minialbum...
Har provat lite, gjorde ett litet minialbum till Rebecca.
Hade hoppats att mina färgpatroner till skrivaren oxå skulle komma men det gjorde de inte... Har en del projekt inne i geniknölen som jag vill sätta i verket om jag bara kan få fotona....

Har varit lite duktig idag och trotsat den kalla blåsten och regnet och promenerat en timme idag. Jag skulle ju röra på fläsket en timme om dagen. Får lov att säga att det var himla skönt när man väl kom ut... Alfie uppskattade en långrunda iallfall...

Nu är det nannedags igen... Måste komma upp i tid imorgon... Idag var det på håret att Rebecca och Oliver kom försent till skolan... Är ju van vid att Izabella vaknade vid 5- 5:30 innan... Men nu efter jul så sover hon till 7-8... det gör jag med... Är drottningan av att snooza... sen blir jag bara irriterad för att jag inte gick upp ändå... Skärpning!!!!

Ha det bäst , så hörs vi....

P.S ska snart förgylla min blogg med lite nya alster...

Inga kommentarer: