tisdag 13 januari 2009

Jag har scrappat... äntligen!!!!

Då fick jag äntligen lite tid att leka med mina roliga saker... Lo:n var egentligen till en utmaning på scrappats forum. Men eftersom färgen tog slut i skrivaren och så så blev det inte till något... Det är Izabellas första år... en bild för varje månad... bilderna är numrerade och sen är journalingen som en ram längs med kanten....
Lilltjejen fyller ju 1 år imorgon så det kändes bra att färdigställa den idag... Blev ganska nöjd... mest av mina favvofärger grönt och rosa... förstår inte varför man alltid hamnar där... Har massor med fina papper men det är alltid de som går i grönt och rosa som jag väljer först....
Synd att klockan är så mycket, jag hade lätt kunnat göra mer men det är en dag imorgon oxå....


Kortet har jag gjort till min kompis Kim som just blivit färdig nagelterapeut.... Hon gillar lila. Har kämpat med att färglägga den lilla uppstämplade ängeln med akvarellpennor och sedan pensel. Tack för tipset Sonja... jag hade redan köpt sånna men inte använt de så mycket... har ju Annette som tipsar om bra köp...

Nu tror jag det är dags att plocka undan leksakerna... ska ut och valla fläsket en tur imorgon med Annette... Vi har gjort en pakt i att stötta varnadra på vägen mot ett hälsosammare, och för min del lättare liv.... Blir lättare om man har någon att dela med....

Sov gott kompisar... Över och Ut....




5 kommentarer:

Sonja sa...

Du... din lo blev kanon - kan du inte maila över den till oss på scrappat-adressen iaf?
Vi lägger gärna upp den:)

Kram Sonja

Anonym sa...

Wow den blev jätte fin på Izabella. Hmm du får ha scrapp undervisning med mig, åhh måste hitta en scrap affär i denna stad. Ha det toppen och hälsa alla Puss och Kram

Storstadslivet efter 40 sa...

Sådär ja...då har även du fått tummarna ur...
Ses snart vid biblioteket för en timmes promenad
Annette

Sannas vrå sa...

Superfina alster du har gjort.
Du lyckades alldeles utmärkt med din färgläggning av stämpeln.
Rasta min syster ordentligt nu.'

kram Sanna

Helene sa...

KANONFINT!!! Fortsätt att visa dina fina alster!