söndag 7 december 2008

Andra advent...

Ja då var vi redan här... jag har köpt 0 julklappar... duktigt va? Däremot var jag i fredags och köpte 3 födelsedagspresenter.... Var ju på 3 kalas igår. Först hos Micke och Lollo som fylllde 40 och 10 år och hade gemensamt 50 års kalas, sen hos barnens kusin Lisa som fyllde 18. Gissa om vi var måtta och dästa efter allt det där... Jag gjorde kort till alla födelsedagsgrisarna... men jag visar bara Lollos, de andra var ganska lika fast med andra färger....
Några julkort har det blivit även om jag inte hittar den där riktiga inspirationen....Fick till mina hemmagjorda biljetter igår, och då blev jag lite glad.... Jag har ju tagit orginalen från Mirabyll ( å om jag ändå kom ihåg hur man länkade)
Får väl sätta mig och göra ett par till idag... Det är ju himla kul när man väl håller på , men att få ändan ur vagnen är det värsta. Allt ska plockas fram och sen ska det bort igen när man ska använda köksbordet till nått annat...

Här är två av alsterna... jag behöver ca 20 st för att skicka till släkt och vänner, jag har 5 hittills!!! Bara 15 kvar...


Nu har det blivit 14 julkort... här går det undan... Rebecca har varit snäll och hjälpt mig lite... Sen blev det Kina mat på Chinatown... mumsigt värre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :D hittade till din blogg också:) om du vill ha hjälp att göra julkort i veckan så kan du bara messa, ringa mig så kan jag komma och hjälpa dig :)

Kram Josefin

Caroline sa...

Hej! Vad roligt att du kommenterade mina saker på Scrappats blogg! Jättekul att hitta in till dig! För att länka markerar du ordet (i detta fallet den förtjusande Mirabyll) klickar på den gröna bollen i menyraden och infogar adressen till platsen dit du vill länka. Hoppas jag gav en ok förklaring. Grattis till ditt nya alfabete! Priset är helt okej, det brukar gå loss på 400-500kr inne på Tradera.