måndag 8 december 2008

Jag har blivit med Alfabet....

Stefan har hittat en ny hobby... att shoppa på Tradera... Han har fixat en julklapp och ett Cuttlebug alfabet till mig... (you´re not the boss of me). Vi fick det för 410 kr, vet inte om det var ett bra pris eller ej... Grejjorna kom i förra veckan och då var det fel på alfabetet... e,f,g,h saknades och det var dubbelt upp med m,n,o,p... Shit tänkte jag... det är sånt man får ta när man handlar obesett över Internet... Men Stefan tyckte att jag skulle skicka ett mail till killen och klaga, så det gjorde jag och idag kom den felande diesen så nu är mitt alfabet komplett...
Nu är det ju bara synd att jag inte har nån Cuttlebug ännu... men det räknar jag med att få i julklapp... Annette har sagt att jag får låna hennes... så jag ska se om jag kan hitta en lucka och åka dit och testa.... Har inte en susning om hur det funkar heller, men det kan man väl lära sig...

Ikväll är vi bjudna på middag av Josse... ska bli så mysigt...

Inga kommentarer: