måndag 24 november 2008

Nya klor...!!!

Var hos min kära väninna Kim och fick fixat mina naglar... Jag slapp tipparna nu så det är mina egna naglar som är uppbyggda och dekorerade med grönt glitter... Rebecca tyckte det såg ut som om det växte mossa på mina fingrar.... Jag tyckte det blev bra, inte för långa och scrapvänliga, dvs inte så tjocka utan att man kan pilla med dem...


Annars så har jag spenderat dagen med att sätta vinterdäck på bilen... 2,5 timmar i kö och 3000 kr fattigare, så kör man lagligt igen... Kostar lika mycket, minst att bli tagen av polisen med olagliga däck... Känns bra att veta att man har bra däck oxå när man kör rundor med ungarna i bilen....


Blev så scrapsugen när jag kom hem ikväll så jag satte igång kl 21:00 och pyssla... Det blev till en Lo, nu äntligen med Rebecca som motiv....

Borde lagt mig för länge sedan.... Izabella vaknar i ottan och det är babysim imorgon.... men jag känner mig inte så trött...


Nä nu får jag ta tag i mitt liv och gå i säng, inatt vaknade Izabella 03:45 och ville ha välling... Jag vll gärna sova till iallfalll 05:00, är det för mycket begärt?


Becka ska rida imorgon, på Troll, hästen som hon trillade av sist, får hoppas att det går bra... Vi ska baka en liten tårt/ kaka och ta med, det är tradition när man trillar av... TYDLIGEN!!

Go´natt alla kompisar!!!

1 kommentar:

Sonja sa...

Hej hopp:)

Tycker det händer massor med dina lo's för var gång du gör en ny - det är superkul o se:)
Mossa på naglarna... hihi, den va' go den:)

Kram Sonja