onsdag 26 november 2008

Så sitter man här nyduschad, och bara längtar till nästa onsdag (fast att jag får rida själv) och sista ridturen på Isac 2... Han var så duktig idag och jag är så nöjd med ridningen, galopperade flera varv... Lite skillnad från förra gången när vi mest körde backen. Höll nästan på att bli ännu mer kaka när Windsor snubblade (big time) med Annette. Han var nere och vände på framknäna, men hon fick halat in tyglarna och hans huvud så de redde upp situationen... To.m jag blev rädd och fick lite hjärtklappning... Men det slutade väl iallafall.

Igår scrappade vi presentkort till Kim, som hon kan sälja nu på julskyltningen på söndag. Först gjorde vi dem i datorn så att det blev snyggt och ordentligt med texten och så, sedan dekorerade vi hej vilt, så dom blev faktiskt jättesnygga.

Jag har hittat fina biljetter med jultexter som jag skrivit ut, nu ska jag bara fixa en hålgrunka så att jag kan göra dom till riktiga biljetter. Ska färga dem lite oxå.. det kan jag inte riktigt men Annette har lovat att visa mig... Tack snälla Annette...

Nu kallar kudden... Ska till Helsingdanmark imorgon och valla mamma, hon ville tvunget till Café Olai och äta lammkotletter... Jag är ju inte den, som är den, en god lunch tackar man inte nej till...

1 kommentar:

Sonja sa...

Säker på att det inte är vildhingstar ni rider på? Tihi:)
Ni får ju va' rädda om er! Men visst är det ståtliga djur...

//Sonja:)