lördag 22 november 2008

Jag har vunnit....



Jepp, tro det eller ej men jag har vunnit ännu en scraptävling... Konkurensen var ju inte så värst hård eftersom jag var den enda som skickat in, men skit i det. Det är roligt att vinna ändå. Det var ett kort med "Musse Pigg" tema, för att fira att Musse Pigg blev 80 år. Jag slog på stort och blingade till det med glittrigt papper. Blev själv väldigt nöjd, faktiskt. Vet inte vad jag har vunnit ännu, så det ska bli spännande att se.


Idag så har vi haft Pia, Michael och lille Nicklas på middag... Grillade en Dansk Flæskesteg ute på Webern, blev hur gott som helst. Pia hade med en smaskig morotskaka. Michael skulle hjälpa mig att fixa Laptopen som bara trilskas.. Han fick ta med den hem eftersom han inte riktigt fick rätt på den.
Imorgon skulle Rebecca tävlat i dressyr, men de ringde från stallet idag och sa att tävlingarna var inställda eftersom de har ringorm i stallet... De ville inte ha dit en massa privathästar som kunde riskera att bli smittade. Det kan man ju förstå, men det är ju trist för Rebecca som såg fram mot det och har tränat så på att lära sig programmet. Men det går fler tåg.
Tror jag ska lägga mig och se nån film... Izabella vaknade 05 i morse så jag har varit uppe sedan dess... Sen somnade hon redan 18:30 ikväll, utan välling så jag gissar på att det blir nattskiftet i natt med....
Ha det bra alla!!!!

1 kommentar:

Sonja sa...

Spelar ingen roll, ditt musse-alster var klockrent;)

/Sonja:)