torsdag 9 februari 2017

På G!

Jag vågar knappt skriva det... för då åker jag väl på nån sjuka eller VAB eller nått annat mög.

I fredags var jag och tränade... nog första gången på 2-3 mån. Det var skitroligt... styrketränade i 30 min och sedan gick jag omkring här hemma i helgen som en pigg 90 åring med värsta träningsvärken.
Men jag är nästan lite småsadistisk där, jag gillar träningsvärk, det är för mig ett kvitto på att jag tagit i och gett vad jag kan.
I måndags var jag på IW, en skitrolig nära-döden-upplevelse. Idag styrketränade jag igen och jag lär nog känna att jag har axlar och armar imorgon.
Imorgon kommer belöningen Bodybalance, stretch, styrka och till sist avslappning, perfekt inför helgen.

I tisdags fick jag äntligen tillbaka min bil... Jippi tjoohooo!!!!! Jagade den stackars bilmekanikern med blåslampa, och fick till sist bilen i sista stund så jag hann till jobb.

Igår fyllde älsklingen år! Blev ett litet minifirande eftersom det var jobb och möte för min del och övertid för hans del och sen simskola på det... Men smarrig spaghetti och köttfärssås och prinsesstårta klämde vi i oss.

Nu ska jag strax på utvecklingssamtal med BellaBus innan en kväll på jobb. Imorgon jobbar jag 7:30-14 och sedan en ledig helg på det, hur lyxigt är inte det för en stackars "heltidare".