måndag 16 januari 2017

Ändrade planer...

...och kanske till det bättre. Jag fick ju ett infall i september och köpte biljetter till Metallica i Köpenhamn, tyvärr fick jag bara biljetter till söndagen. Då blev planen en weekend i Köpenhamn, men det smög sig med barnvakt. Men schyssta syskonen ställer upp, så morsan och farsan kan se konserten iallafall. Det blir en snabbtur till Köpenhamn, middag, koncert en hotellövernattning, hotellfrukost och sedan hem innan BellaBus slutar skolan. Var först inne på att skita i allt och sälja biljetterna, men jag hade retar ihjäl mig om vi inte gått. Jag har sett Metallica 2 gånger tidigare -92 och -94 så det var ett tag sedan... Man behöver lite sånna återblickar till sin ungdoms glansdagar så man inte blir helt igenväxt och mossig. 

BellaBus har fått plats i en gymnastik-trupp i Kågeröd. Börjar imorgon men jag jobbar kväll. Stefan får fixa, vi har varit och rekat ikväll så han hittar dit. Bellas klasskompis går oxå där så vi har kommit överens om att samåka och skiftas om, det blir ju träning 2 dagar i veckan nu. Tisdagar och Söndagar och simning på Onsdagar. Undrar när en annan ska hinna med att röra på fläsket. Skönt med en aktivitet här omkring och slippa köra till stan. 

Inga kommentarer: