onsdag 7 december 2016

Tjingeling!

Det går trögt nu... tröttare än tröttast... får ingenting gjort förutom jobb känns det som. 
Imorgon ska jag ta upp min trötthet med farbror doktorn, kanske läge att kolla mitt blodvärde, det brukar vara lågt. Ska även beklaga mig om min huvudvärk och om några födelsemärken... här är en som tänker få valuta för avgiften. 

Imorgon är det julbord med jobb... tänkte be mannen min att skjutsa men vid närmare eftertanke så kan jag ju faktiskt köra själv. Det bjuds ett glas vin/ öl/ julmust till maten övrig dricka får man bekosta själv. Det är inget problem, men det är en torsdag och jag ska upp fredag morgon och köra Bella till skolan och mannen ska upp och köra till jobb... Dessutom är det så stressande att veta att nån väntar på att man ska höra av sig när man ska hem (nån som ska kliva upp klockan 05:00 nästa morgon). Showen börjar inte förrän kl 21, så det lär ju bli sent. 

Idag fick vi överraskning på jobb. Chefen kallade till APT möte med smörgåstårta och överraskning. Tårtan var god och överraskningen var att vi vunnit ett kvalitetspris till Borgvalla, så det blev uppvaktning med blommor, diplom och jättecheck på 20000 kr att göra nått roligt för. 
Vi skålade i Pommac och chefen höll på att skjuta kvalitetschefen med korken. Ibland går det livat till...

Nä en dusch innan jag stänger de blå... mannen snarkar redan i soffan... 
 Godnatt!! 


Inga kommentarer: