söndag 28 augusti 2016

Har du slutat blogga...?

Nope! Det har jag inte. Har bara inte haft nått särskilt att berätta på sistone. Nja hjärnceller är ju alltid igång med nya inlägg men typ 90% tar sig inte förbi censuren.
Idag har jag iallafall haft ett minifirande av min 41 års dag med familjen. Är ju egentligen inget att fira. Men det är ju alltid "Nice" att träffas och äta lite gott tillsammans. Fick en superfin skål av syrran, och en Ernst bricka. På min födelsedag fick jag utav mina föräldrar Euro att spendera på Kreta. 
Mannen och barnen gav mig en kanna från Matteus och parfym samt lite hudvårds produkter av Becka.

Imorgon har vi planerat operation uppröjning av trädgård. Vi får väl se hur det blir med det. 
Jag är lite sugen på "den stora trädgårdsfesten" på Sofiero, det ska vara väldigt fint och jag har aldrig varit där.

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Äsch skit I röja det o dra till Sofiero istället...mycke trevligare

Anonym sa...

Vad blev det? Sofiero eller tippen?
Love ya!