fredag 18 mars 2016

Rensar och röjjer...

Vet inte om det är vårkänslorna som spirar men jag är inne i en rensningsfas. Både materiella och emotionella saker. Woohoo... det lät allvarligt.
Nä men det jag menar är att man lastar på sig så himla mycket, både saker som bara ligger och skräpar och retar en. Saker som sparas för " om utifall att". Visst det har hänt en och annan gång att man slängt nått som man sen kommer på att man behöver, men det är väldigt sällan och typ aldrig nått oersättligt.
Jag är en person som samlar på mig en massa negativa energier, dåliga samveten och löjliga krav, till sist blir det övermäktigt och då får man rensa lite i det också. 
Det är en bra kombo, tycker jag att slänga materiella saker och samtidigt slänga med en negativ tanke eller känsla.
Känner mig lättare än på länge faktiskt. 

Idag ska jag på Bodypump, det var väldigt längesedan sist och det kan bli så att jag blir helt handikappad i träningsvärk.
... Men som de kloka säger, ont ska med ont fördrivas.

En härlig fredag till er alla!!! 

Inga kommentarer: